Sedia membantu anda

Nama Penuh
Email Address:
Phone Number :
Alamat :
Pekerjaan:
Umur :
Ketinggian dan berat terkini :
Anda pernah mendaftar /mempunyai coach?
Anda berminat Untuk program :
Nota tambahan yang boleh saya bantu anda?

Form provided by Freedback.

Monday, September 2, 2013

2nd Zero to Hero..

As Salam.
2nd Zero to hero.. Kali ni aku pergi sebagai World Team Member.
Alhamdulillah.
Masih tempat yang sama.. Di gambang.
Bezanya pada kali ini, lebih ramai side line aku pergi, Sponsor aku juga pergi.
Ramai jugalah gang-gang pada kali ini.. Lebih kurang 15-20 orang.
Terasa sangat seronok.
Aku berjaya bawa sorang down line aku. Sepatutnya 2 org. Tp last minute sorang SV aku x dpt pi sbb sepupu dia meninggal. X pelah x de rezeki.
InsyaAllah, next siri.

Kali ni gambar x byk, sbb aku terDELETE seme gambar..
OMG!!! 
Ape ko buat ni effa....
Huwaaaaa..
So kita layan gambar2 yg ade ni jelah..

Gambar aku dan gambar semasa nk ke pendaftaran..

Next siri kita bubuh banyak skt gambar ye.. Huhuhu..








No comments:

Post a Comment