Sedia membantu anda

Nama Penuh
Email Address:
Phone Number :
Alamat :
Pekerjaan:
Umur :
Ketinggian dan berat terkini :
Anda pernah mendaftar /mempunyai coach?
Anda berminat Untuk program :
Nota tambahan yang boleh saya bantu anda?

Form provided by Freedback.

Saturday, August 25, 2012

Kenali Produk Herbalife


Bismillah and assalamualaikum..
Ramai yang pernah dengar HERBALIFE tapi x tau apekah fungsi setiap produk HERBALIFE. Jom kita berkenalan dengan produk2 HERBALIFE.
Di sini adalah 4 produk yang selalu dan lazim di makan , di ambil oleh pengguna2 di luar sana.. termasuklah aku..
Pertama kali aku mencuba HERBALIFE, inilah item-item yang aku beli..
1: Formula 1,
2: Formula3,
3: Teamix
4: Herbal Aloe Concentrated.





Kenapa Aku amik HERBALIFE dan kenapa aku terus mengamalkan pengambilan HERBALIFE?
Sebab :
1) Aku nak turunkan berat badan.. yang dah semakin tembam.
2)Aku terasa lebih bertenaga bila aku stay up untuk siapkan tempahan2 kek ku..
3) Masalah sakit tumit dan sakit urat badan sewaktu bangun pagi.. HILANG terus!!!
Siapa yang mahu merasai ape yang saya rasa? Jom kita berherbalife..
call me segera..


No comments:

Post a Comment